תל אביב: חילול שבת בכפיה במתחם 'שרונה מרקט'

    אברהם זילבר 3 Comment on תל אביב: חילול שבת בכפיה במתחם 'שרונה מרקט'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפיה אנטי דתית: קנס כספי משולל כל הגיון בסך 5,000 שקלים על בעלי העסקים שלא יפתחו את החנויות בשבת במתחם 'שרונה מרקט' בתל אביב שנפתח לראשונה שבוע שעבר. כך חושף הבוקר עיתון 'המודיע'.

    חברת 'גינדי החזקות' שהיא הבעלים של מתחם שרונה מרקט החדש, חרטה על דגל המקום את רמיסת כבודה של השבת, בניגוד אף לחוק העזר העירוני האוסר כל פעילות כזו בשבת.

    האבסורד הגדול, אומרים ב'המודיע', שבעלי 14 חנויות דתיים וחילונים כאחד, שהחליטו מעצמם, על אף ההפסדים הכרוכים בכך, להשאיר את חנויותיהם סגורים על מנעול ובריח בשבת האחרונה מפני כבודה של השבת שלא רוצים לחלל אותה בשום מחיר קיבלו טלפונים והודעות ברורות מהחברה כי עליהם לפתוח את עסקיהם בשבת וכי אם לא יפתחו את החנות בשבת הקרובה הם יקבלו קנס כספי של 5,000 שקלים.

    מזעזע לחשוב שבמדינת ישראל 2015, ישנה חברה עיסקית שבעליה יהודיים כופים על בעלי חנויות יהודיים שמעוניינים לשמור על השבת ולא לרמוס אותה בראש חוצות את פתיחת העסק בשבת.

    מחברת 'גינדי החזקות' לא נמסרה כל תגובה למערכת העיתון.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סליחה הם יכריחו אותי לפתוח את החנות זה יום החופש שלי.! וכל מה שהם יטענו שיותר חנויות פתוחות יותר אנשים באין לקניון ועדיין זכותו של כל אחד ליום החופש.!

    2. 1

      השאלה הנשאלת אם בהסכם נכתב שהחנויות חייבות להפתח בשבתות.? כי אז בעלי החנויות היהודים ירו לעצמם ברגל, בכל מקום בעולם גם ביום ראשון חלק פותחים וחלק לא ואף אחד לא מקבל קנס, אבל במדינת היהודים מי שלא מוכן לקעקע את השבת יקנס.
      לדעתי אם כל מי שהשבת יקרה לו ימנע את עצמו מעידוד עסקים שפותחים בשבת ,אוליי זה יחזיר את השבת לרחובותינו.